کِیا حَال سُنَْڑاواں دِل دا (اردو ترجمہ کے ساتھ) Farid Khawaja Ghulam

 



 کِیا حَال سُنَْڑاواں  











کِیا حَال سُنَْڑاواں  دِل دا
کوئی مَحرم رازنہ مِل دا

اردو تر جمہ

دل کا حال کیسے سُنا ؤں
 کوئیمحرم راز ہی نہں
 مل رہا-









مُنْہ دُھوڑ،مِٹی سِر پائیم 
سارا ننگ نموس وَنْجَائیم
کوئی پُچھنڑنہ وِیڑھےآئیم
ہَتھوں  اُلٹا  عالم   کھِلدا

اردو تر جمہ

  منہ اور سر خاک آلود ہیں-
میں تو اپنا سارا ننگ اور 
ناموس بھی خاک میں ملا 
بیٹھی ہوں-اتنے سب کے
 باوجود کوئی بھیمیرے 
ساتھ ہمدردی جتا نے کے 
لئیے میرے آنگن میں نہیں
 آیابلکہ ساری دنیا اُلٹا میرا
 مذاق اڑاتی ہے-













آیا بَار بِرہوں سِر باری
لگی ہُو ہُو شہر خواری
رُوندیں عُمرگُزارئیم ساری
نہ  پائیم  ڈٖسْ  مَنزل  دا

اردو تر جمہ

ہِجر  اور فِراق  کا بھاری
 بوجھ میرے سر پر آن پڑا
 ہے-شہر میں میری بدنامی 
اوررسوائی کاچرچا ہے- 
روتے روتے ہی میں نے
 ساری عمر گزار دی ہے- 
مجھےمنزل کاپتہ پھر بھی 
نہیں ملا-










دِل یَا رؐ ْکِیتے کُر لاوِے
تَڑپاوے تے غم کھاوے
ڈُٖکھ پاوے سُول نِبھاوے
اِیہو طَور  تِیڈےبِیدل دا

اردو تر جمہ

    دل محبوبؐ کے لئے 
کرّاہ رہا ہے-تڑپ رہا ہے 
اور غمزدہ ہے-دُکھ جِھیلتا 
ہےپھر بھی مجھؒےتباہ کئے 
جاتا ہے-اے محبوبؐ تیرے 
عاشق بیدل کی یہی روش 
ہو گی-







کئی سَہنْس طبیب کماون 
سَے پُڑیاں جُھول پِلاون
میڈےؒ دل دا بھید نہ پاون
پَوے فرق نہیں ہِک تِل دا

اردو تر جمہ

کئی اعلٰی اور ماہرطبیب 
میرےؒ علاج میں مصروف 
ہیں دوا  کی پُڑیوں پر پُڑیاں
مجھےگُھول گُھول کر پلا 
رہے ہیں-لیکن وہ میرے دل 
کا بھید پانے میں ناکام ہیں- 
نتیجتاً میرےؒ مرض میں ذرہ
 برابر بھی افاقہ نہیں آ رہا-









پنُوںؐ  ھُوت نہ کَھڑ مُکلایا
چَھڈ  کلَہڑیؒ  کِیچ  سُدھایا
سوہنڑےؐجٖانڑپہچانڑ رُلایا
کُوڑا عُذر نِبھائیم  گھِل  دا

اردو تر جمہ

پنوںؐ نے مجھے الوداع 
تک نہیں کہا  مجھےؒ 
اکیلا  چھوڑ کر وہؐ  کیچ 
اپنے وطن واپس چلا گیا-
اُ سؐ حسیں محبوبؐ نےمیراؒ 
دُکھ سمجھنے کے بعد بھی
 میریؒ کوئی پرواہ نہ کی-
جبکہمیںؒ تو دیدارؐ کی 
خاطراونگھنے کے 
جھوٹے بہانے تراشتہ رہتا
 ہوں-










سُنْڑ  لیلٰی ؐفریاد  پکارہے
تیڈاؐ مجنوںؒ ، زار  نَزارے
سوُہنْڑاں یارؐتُونِْڑیں ہِک وارے
کَجِیں  چا  پردہ  مَحمل  دا

اردو تر جمہ

اے لیلٰی ؐسن کہ تیرا مجنوںؒ 
فریاد کر رہا ہے-وہ آہ وزاری 
کرتااور تجھے پکارتارہتا ہے-
اے محبوبؐ خوش جمال  کبھی 
تومحمل پر سے پردہ اٹھا دے-










دِل پَریْم نَگر کُو تانگھے
جِتھاں پیندےسخت اَڑانْگھے
نہ  راہ  فرید  ؒنہ  لانگھے
ہِے پَنْدھ  بَہوں  مُشکل  دا

اردو تر جمہ

دل تو محبت کی دنیا کا آرزو
 مند ہے-جہاں کی راہ کٹھن 
پیچیدہ اوردُشوار ہے-اے
 فریدؒ ادھر نہ راہ ہے نہ
 گھاٹ ہے -یہ راستہ تو 
مشکلات سے بھرا ہوا ہے-